Alla inlägg den 23 december 2011

Av Johanna - 23 december 2011 13:19

.. För ett tag sen så skrev jag en lååång önskelista över de jag vill ha i julklapp... 

Men jag vill inte ha något.. Jag vill verkligen inte det längre!

jag känner inte att jag förtjänar det. Det verkar inte som att jag har hjälpt någon eller fått någon att må bättre..

snarare tvärt om, känns som jag fått folk att må sämre... 
Jag vet inte vad som hänt med mig.. De som står mig nära har sagt att jag bara tänker på mig själv..

Men mig själv är den sista jag tänker på..! Jag känner att de är bättre att de lägger sina pengar på annat än de julklappar som de tänkt köpa till mig.. De kan lägga dom pengarna på något viktigare..
Jag känner inte att jag är speciellt viktig liksom... 
 

Och nu är där säkert någon som tror att jag skriver detta för att jag vill ha uppmärksamhet och bla bla bla, men då får ni ju tro det isåfall. Det visar ju bara att de inte lyssnar på mig..

Jag startade inte min blogg för att skriva falska snyft-storys så jag får uppmärksamhet.. jag skriver för att få ut tankar och känslor.. måste liksom skriva av mig..

 

Jag känner mig så extremt ensam.. känner mig oälskad, otillräcklig och inte ett dugg respekterad för den jag är. Att de jag bor med ser mig som egoistisk och opålitlig krossar mig, det är ju verkligen inte så jag vill bli sedd..! 

Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna att må så som jag gör.. men antagligen är detta det som är rätt..

För det verkar som att när jag mår dåligt av att folk kräker av sig på mig, så verkar andras liv gå skitbra. Och när livet är gött för mig så blir de fucked up för andra.. och då är det ju självklart att de behöver någon att prata med, och jag ställer såklart upp! ingen tvekan om saken!  Och då tar jag på mig andras problem, och det resulterar till att jag går och mår dåligt för att jag känner att jag inte räcker till, men jag gör allt jag kan för att hjälpa till! .. det blir en ond cirkel, och jag kan inte ta mig ur den.. 

Inte själv... det enda som tar mig ur den är kärleken... och som ni vet så är de ganska kört där.. 


Jag ser och läser om folk som mår dåligt och känner sig ensamma, varje dag! och det är precis som att INGEN bryr sig om dom.. Är de verkligen bara jag som får så sjukt ont i magen och blir riktigt ledsen över att se att inte alla mår bra? 


Och denna jä*la "someone like you" med Adele... när man inte trodde man kunde må sämre....

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards