Alla inlägg den 7 december 2011

Av Johanna - 7 december 2011 19:39

att ändra på sitt utseende är kul!

Jag gillar det! Har en ganska varierande stil t.ex Och nu har jag färgat håret me! 

Det är så underhållande att se hur folk reagerar när de ser mig, speciellt idag! 

Hahah igår var jag sjukt nervös över vad de i skolan skulle tycka och tänka om mig, och om det skulle vara någon som skrattade eller gjorde narr av mig. Och det är faktiskt helt okej att vara nervös haha, jag menar, det är naturligt ju!  plus att färgen tog slut innan jag vart helt klar med håret så fick typ värsta paniken och bara försökte få de jag hade i håret redan att typ färga de andra med! Men det blev faktiskt helt okej, det är olika nyanser bara haha!

och jag har ju aldrig färgat hela mitt hår själv förut... jo! svart, och det är inte så svårt precis haha  



Jaja, när jag inte vill ha det såhär längre så ska jag bli readhead! ..eller det är planen iallafall hahaha .


Det blir kanske till jul, tror faktiskt det, med tanke på att mamma tror att hennes farmor kommer få hjärtattack när hon ser mig... Hon sa kanske det som ett skämt, men jag tog det ganska hårt faktiskt..
Vill inte förlora henne.. 

Aja, blir nog redhead till jul alltså, ska inte färga håret tills dess! kommer se ROLIG ut     


Några bilder på mig sen i somras fram tills nu:
 



                                         


    JULI 2011                         AUGUSTI 2011            OKTOBER2011

                         
    NOVEMBER-DECEMBER2011                                 6DECEMBER2011               





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards