Alla inlägg den 1 december 2011

Av Johanna - 1 december 2011 19:32

Idag i skolan, så satt jag och några andra inne på ett av skolans studietorg och snacka. Jag vet inte riktigt vad vi pratade om (har glömt) men sen sa en kille "näää, nu går jag och skär mig" och typ alla skratta.

Utom jag och en kompis till mig.

Inte okej. Absolut inte okej att säga så. Jag kanske överreagerar, men bättre det än att inte reagera alls!
både jag och den här kompisen som inte skratta (vet inte om jag får säga hennes namn) vet vad de handlar om. Att skada sig själv. Det känns inte som ett ämne att skämta om, faktiskt. Det är ganska känsligt. 

Jag förstår att de var ett skämt, och de snacka om något helt annat nästan direkt efter, så jag sa inte ifrån.

Hahaha jaaa, jag tycker inte om att man skämtar om de, så, nu vet ni det!  Det är inte så att jag skulle få för mig att slänga ur mig typ "nä nu går jag och skär mig, hejdå!" ehm, nej inte riktigt..  Aja, nog om det. 


Något annat jag har tänkt mycket på... hm.. JO! 

...varför faller man för någon som oftast inte tycker om en tillbaka? eller som säger att "det inte kommer funka"?
och varför faller de man inte tycker om för en?
haha kärlek är knepigt.  


Jag är singel, och såklart har man tankar på att man vill hitta någon! 
Men jag är fortfarande inte helt "läkt" sen sist man fick hjärtat krossat, så får ta de lilla lugna på den fronten.

Men om de dyker upp någon intressant så är de klart att man kanske "läker" fortare än förväntat hehe    



Nu ska jag äta lussebulle och sen ska jag  plugga tyska, sen blir de sängen tidigt idag me!
riktigt skönt att vakna imorse och inte känna mig som en zooooombie ...

Plus de är ju julkalendern imorgon me! Än så länge verkar den ju bra!! jämfört me de senaste åren iaf, såg bara en dag förra julen, och typ fyra förra julen igen.. usch! måste ju vara bra julkalender! de ger ju en skitbra julkänsla!!  Tumme upp för julkalendern hittills alltså !   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards