Alla inlägg den 3 december 2011

aj

Av Johanna - 3 december 2011 20:04

Töja gör ont. Skulle nog inte köpt en  8mm... Den ska i, så är de bara! 

  Men sen ska  jag fan inte töja mer.. fyfan..

Ville bara få de sagt liksom, så min lilla intresseklubb, som antecknar allt OTROLIGT viktigt jag säger, faktiskt hänger med i svängarna      Someone like you, ni vet den låten av Adele... Den är så sorglig.. den är bra, men man blir helt sadface.. usch, minnen minnen.. NÄ nu ska vi inte få sadface på riktigt!!   Ja.. vad har jag mer att säga.. inte så mycket faktiskt..
Börjar bli tomt på "tunga" tankar i huvudet, eller ja, inga värt att skriva om här..  


lite onödigare information nu, vaknade imorse och mådde riktigt illa... kände att jag behövde hosta men vågade inte för jag kände hur nära de var att jag kräkte.. åt ingenting, drack ett halvt glas vatten sen snabbt in o duscha och tvätta håret. efter det klä på sig fort satan och in i bilen. Sov i bilen, vilket jag inte brukar kunna på en så kort sträcka, har hänt typ tre ggr förut.

Åt frukost först vid halv fyra, korv med bröd på maxi, gott!

fast sen mådde jag mer illa..... + huvudvärk, gött! *suck*

När jag kom hem så decka jag i sängen och sov tills de va middag, Pizza, mmhm... 
sen tog jag några godisbitar , Stefans tips, och sen var jag inte sådär äckligt mätt längre, de kändes mycket bättre! AWESOME  Men de vart jättejobbigt att må sådär illa..  
usch! 


Nu vet jag inte vad jag ska skriva... mer än att... jag saknar pappsen...  




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards