Alla inlägg den 13 december 2011

Av Johanna - 13 december 2011 14:03

Jag vet att jag egentligen inte ska använda detta som en dagbok, men detta måste jag berätta för detta räknas inte ritkigt som "onödig" information!


I söndags skulle jag och några vänner sätta upp en flagga på väggen på scouterna, och den väggen vart tydligen av cement eller ngt, och var SKITSVÅR att spika i.

Jag är inte jätteduktig på att spika men det har fungerat ändå.

 Fast en vän tog över iallafall och jag skulle precis flytta handen när han "hamrar" på mitt finger. säger bara AAAAAJ! 

Tyckte själv att jag var pjallig men fyfan vad ont det gjorde!
Hade jätteont igår också och kunde inte koncentrera mig i skolan för de enda som fanns i mina tankar var smärtan och bultandet från mitt finger och de slutade med att jag blev hämtad av mormor och fick vara där tills mamma slutat jobba..

Sen satt jag och grät på kvällen, delvis för att jag och mamma pratade om allvarliga saker, delvis för mitt finger gjorde så sjukt ont.

Imorse fick jag en tid hos läkaren och när jag kom dit så tittade och klämde han lite på mitt finger och sa att jag kan ha antingen fått en fraktur eller kross-skador i delen längst ut på ringfingret, och det kan man tyvärr inte göra någonting åt. men han lindade mitt finger för att "skydda" det.

 Förhoppningsvis går smärtan över om fyra veckor... och då kan mitt finger kanske vara bra igen..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards