Alla inlägg under november 2011

Av Johanna - 29 november 2011 17:03

Skolan var la dryg som vanligt, fast de var faktiskt inte så tråkigt med dans som jag faktiskt trott, kunde varit värre.  Jag träffa en ashärlig brud, riktigt ball var hon!  Kändes bra att snacka me henne och så. Tumme upp för de!

men de var inte det jag skulle skriva om, det jag skulle skriva var att hon tatuerar!!  Och jag är ju sjukt sugen på att gadda mig!

men sen är de ju lite tankar som dyker upp i huvudet, typ kommer den bli bra? vad vill jag ha? kommer det göra ont? (ja!) Kommer jag ångra mig, osv osv osv. ja ni fattar!

Men hon är riktigt duktig! alla de tatueringar hon har har hon ritat själv, och hon har tatuerat sen hon var 15 så hon vet vad hon gör! hon använder riktiga grejer med, så de är inget att oroa sig över där! 

(släng en kommentar och låt mig höra er åsikt!)

Och sen har jag bestämt mig för att jag vill töja mitt öra lite till! thihi känns ju så litet nu...

Och snart är de jul me... yaay!    

jaaahaa... vad vill man ha i år då..? hehe en jäkla massa! 


Min önskelista:

  • FRED PÅ JORDEN
  • militärbyxor
  • piercingsmycken (navel, kort stav)
  • färgglada linnen
  • tungpiercing
  • tatuering?
  • hello kitty - lakanset
  • större töjning 
  • nya jeans, my god har ju knappt några!  
  •  ny telefon ffs! mina funkar ju bajs...
  • tjocktröjor
  • pengar
  • skjorta
  • plånbok
är det något ni undrar  så är de bara att fråga!  
Har inte vart den bästa på att berätta vem jag är och vad jag gör, fyyy på mej haha 

Men nu måste jag göra tyska... har tyskprov på fredag... 
   
Av Johanna - 25 november 2011 17:10

Alla har rätt till att må dåligt någon gång.

Alla har mörka dagar, och det är inget fel med det! 

Alla kan bli ledsna, nere och deppiga.
När man gjort ett misstag, gjort fel val, mist någon i sin omgivning, inte klarat ett prov, osv. 

Men det är okej att vara ledsen, det är okej att gråta ut! 


Men någon gång måste man fan rycka upp sig, ta sig ur det mörka, ta tag i sitt liv, rätta till de som gått fel,

och börja göra saker som är värt att minnas!  

Hitta på saker med vänner! dra ut och träffa nytt folk!

Gör något roligt och galet  som du kommer skratta åt när du blickar tillbaka och minns!

skapa minnen helt enkelt!

Det är ju faktiskt bara ni som kan leva erat liv, och ingen annan 



 lev ditt liv eller skit i det.. det är ditt val. 


 
Lets go crazy, just because I love it!

Av Johanna - 24 november 2011 20:27


Av Johanna - 21 november 2011 20:27

äkta vänner...för mig innebär det att man bryr sig om varandra, finns för varandra. Hör av sig, för att se hur den andra mår. 

En äkta vän finns där alltid, i både ljusa och mörka stunder... Håller ens hand när man känner sig ensam, kramas även om man inte behöver det just då.. försöker alltid hjälpa en att se det positiva i händelser, men har också förståelse för, eller försöker förstå hur man känner om det är något negativt.

En äkta vän ser igenom det där leendet, för de vet att det är falskt...

Äkta vänner tror inte på en när man säger att man mår bra, fast man egentligen inte mår bra... för de vet att det 

inte är sanningen.


Jag försöker vara denna... en äkta vän. Jag försöker alltid hjälpa mina vänner... och finnas vid deras sida.

..Jag har varit kall och hård den senaste tiden- förlåt för det- men jag finns fortfarande här.. Men jag måste veta om de finns för mig med.

.. Jag har berättat för dom vad jag känner... att jag glider ifrån några av mina vänner...och jag får svar tillbaka.. ex.

"jag finns här fortfarande"

och

"jag vill att vi ska vara vänner för du är en underbar vän och jag vill inte förlora dig" 

Känns som ganska tomma ord, med tanke på att ingen av dom hör av sig.. och ni vet om att jag inte kan höra av mig till er var gång, för det känns fel. Jag vill ha kvar dom i mitt liv, ingen tvekan om saken! Men vill de ha mig i sina liv så får de börja visa det.. 

Man kan inte säga att man vill vara vänner, och sen inte ha tid till att varken skicka sms eller umgås.
Jag vill inte ha sådan vänskap, och kan inte ha det heller...tyvärr.

Jag måste få veta vem som finns vid min sida om det händer något .. Och just nu vet jag inte det.

Av Johanna - 20 november 2011 12:30

Jaaa... hade en riktigt soft lördag igår!   

Vaknade och tittade på Grinchen. Han är väl bara för underbar!  Charmig..udda.. helt underbar är han iallafall. Älskar den filmen, får mig att tänka på julen... ^^ jaaa... jag längtar! :$

Ska upp till pappa på jullovet! har inte träffat han sen i augusti...   Så hoppas det blir av! Jag och min lillasyster skulle egentligen upp till pappsen på höstlovet.. men de gick inte sen.. snyft* well well, vi håller tummarna nu! 

Iallafall, kanske ska fortsätta skriva om min dag   

Efter jag sett Grinchen så gick jag ner och käka frukost och kolla House. Han är så grym!! Sen kom en kompis hit och då ville hon kolla Grinchen så vi gjorde de, fast jag kolla bara imellanåt, för jag fick hjälpa mamma med maten nere också! Sen körde mamma min kompis hem och jag fortsatte med maten.  Lite senare skulle familjen hem till Jörgens föräldrar och Veronica kom hit och umgicks med mig! Yaay!  Hade skitkul!


Vid halv elva skulle Veronica hem och jag följde henne en bit. Sen såg vi mammas bil och de fråga om de skulle köra Veronica hem och det gjorde de. När vi kom hem igen så poppade jag popcorn, sen kröp jag och min lillasyster ner i min säng och kollade på Twilight! Lovely!   Lyckad lördag måste jag säga!  

Kommer lite bilder från gårdagen nurå! 




Vi färgade mitt hår!  
 
 Jag tog hål i örat    

 
Sen drog vi ut och drack te och tog en cigg.


       Fy på oss... Jag ska sluta! blir kanske ett nyårslöfte?

                                                                                                             fast jag är så dålig på att hålla sånna!




  


Av Johanna - 19 november 2011 13:49

17 nov 2011_ :


Det enda som finns i mitt huvud just nu är depp.

Emotionella tankar, all the time. 
fråga om hjälp är inte lönt, det blir bara fel ändå.
att vända sig till de som sagt att de finns för mig, det kan jag glömma för det var bara ord.
Ord för att de skulle veta att jag fortfarande kommer finnas för dom.

Jag vill finnas för andra, för då gör jag kanske lite nytta, och jag glömmer min egen skit.

Värst är kvällarna och nätterna, då jag är helt själv.
Vaken kan jag ligga och vrida och vända på mig för att desperat försöka somna. Meningslöst.

Tankarna finns där så fort jag lägger mig. De kommer som en chock, och jag pallar inte trycket.
Att ständigt vara rädd för att detta är mitt öde, att gå o lägga mig själv var kväll...

är något av det värsta som finns... 

Jag är rädd.. rädd för mina egna tankar..

för jag vet vad som kan hända om tankarna går över till handling.

Av Johanna - 17 november 2011 16:53

Äntligen tillbaka till skolan, skönt som tusan! Har vart himla aktiv i skolan idag faktiskt, hoppas lärarna märkt det!

Faaaast, jag var inte lika aktiv på sista lektionen, för då vart jag så sjuuukt hungrig!

Fick tillbaka naturkunskapsprovet, och denna tösen var nervös som få! 

Fick provet i handen och hade resultatet 28 poäng, vilken betyder ett C i betyg.

Säger bara  Yeeeeeees!!  

Så jävla gött! visserligen inte de högsta betyget, men de kändes bra!

Har ganska svårt för naturkunskap, så jag är nöjd! 


Ikväll ska jag och min söta lillasyster gå på bio, Twilight 4 del 1 , hell yeah! 
Kind of AWESOME !  Jag älskar Twilight... thihi    

Har läst alla böcker så man har tyvärr ganska höga förväntningar haha...!  Men den är säkert bra, precis som de andra filmerna..  Happyface*
- Är du Edward- eller Jacobfan?  Fick den frågan innan idag..

och jag kan väl bara säga att jag tycker båda är rAwR..  ! ^^

Hehe... jaja, jag ska inte bli sån där Twilight-nörd , promise!  Men vafan, det är bra filmer och jag gillar filmens karaktärer.

så, färdigsnackat om Twilight!


...Imorgon är det fredag, wiiiiho!! supersmile*
Helgen är lite sådär halvplanerad, 
Men de blir säkert bra ändå, får man hoppas !  


 


Av Johanna - 16 november 2011 15:46

Fick nog av att sitta inne, så jag tog med mig min kanin Ozzy och min lillasyster och gick ut i det fina höstvädret.

Det var otroligt skönt att vara utomhus, trots att det är kallt,

men det betyder ju att de kanske snart kommer snö, wiiho!

 Johanna tycka om snö mycket.. det är myyys.. 
Fick oxå till några fina bilder, både på min bebis och på det runt om kring mig!  


Thihi Ozzy byter från sommar- till vinterpäls nu, så hans päls ser lite speciell ut, men han är hur fin som helst!

älskar min farliga lilla bebiis.. smack*    

Jag älskar min syster med såklart!! Hon är den bästa systern man kan få!!    


Nu får man bara hoppas att de där 45 minuterna utomhus inte får mig ännu sjukare..

för jag vill till skolan imorgon!   


 

    Min fina Ozzy!
   
... Ozzy kan bli lite aggressiv..
händer inte mig speciellt ofta..

men idag hände det! ^^
Fast de är inte så farligt, svider lite bara..
Det är nästan bara jag som vågar ta upp honom numera..   






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards