Alla inlägg den 2 december 2011

Av Johanna - 2 december 2011 17:14

     

...hahaha jaa, vad ska man säga. Jag har förändrats lite... thihi

Både positivt och negativt!
De negativa me att se ut som jag gjorde är att man oftast ger ett "deppigt" och mörkt intryck på folk som inte känner mig. Och de kan göra att de inte ville snacka med mig, just för att jag verka så depp. Och jag förstår! Det är klart man inte pallar att umgås med en person som ser helt sönder ut.. hahah men så var de ju faktiskt inte! iallafall inte hela tiden..... hm..   

Det positiva med att se ut som jag gjorde är att de som snacka med mig och lyssnade på mig faktiskt inte gick efter utseende, utan de ville lära känna mig och veta vem jag var! Och det är ju superduperpositivt!!  

IALLAFALL 

Detta har jag tänkt mig.... eller ja, jag funderar ju fortfarande.. well well.
Först ska jag färga mitt hår ljusare( ljust ljust ljust), och ha fina slingor i de,

typ rosa, lila, blå, grön eller nån annan färg,  yaaay!  Efter det blir jag read head!! Hell yeah! och sen, när jag tröttnat på det, så kör vi på brunt, för de va ett tag sen!! och sen blir de väl back to black eller blond , hehe, välplanerade tankar här ja !  
FAST... alla mina pengar kommer ju gå åt... hårfärg..      




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards