Alla inlägg den 16 december 2011

Av Johanna - 16 december 2011 20:11

hittade ett block som jag varit av med ett tag, och där hade jag skrivit en massa olika saker, bland annat de här två texterna:
31 maj 2010

Det är svårt att förklara vad jag känner för dig.
Du är snäll, charmig, du lyssnar och bryr sig.
Du är en otroligt bra vän.
Några av mina vänner tror att du vill  och kommer att såra mig.
Men det tror jag inte att du vill. 
Några av mina vänner säger att du inte är bra för mig, att jag förtjänar bättre.
Men jag vill inte ha någon annan!
Du är inte perfekt, men du är verkligen underbar!!
 

12 okt 2011

Inte bra att skada sig själv
inte bra att ha känslor
inte bra att känna...ingenting
inte bra att ha ont i halsen
inte bra att tycka om att skada sig själv
inte bra att fortfarande tänka på killen som är upptagen men tog ditt hjärta.
Inte bra att vara sjuk och missa massa skola
inte bra att vara för sjuk för att palla plugga
inte bra att frysa
inte bra att visa vad man känner, speciellt inte när man mår kass eller är kär.
Lärt sig av detta:
 - älskar man inte sig själv, lev med det
 - var svårflörtad
 - skadar man sig själv frivilligt, göm det!
 - klä dig varmt
 - bli aldrig sjuk!
 - mår du kass, göm eller ta konsekvenserna
 - Ta reda på vart du har folk


måste säga att texterna är väldigt varierande.. Men så kan det vara. Man förändras. Är med om bra och dåliga saker. Gråter och skrattar, ångrar och längtar tillbaka.. that's life. 
För tillfället har det kanske inte hänt så jättemycket som varit bra, och det har varit ganska många tårar.. Men förhoppningsvis lär jag mig något av detta ...

och kommer kanske med tiden att lyckas må bättre.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards