Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Johanna - 17 januari 2012 19:20

...lika bra att berätta.. känns inte som någon fattar.. 

...här kan jag iallafall skriva allt jag känner utan att tappa bort mig eller säga "skitsamma" om någon inte fattar.


Jag tycker om en kille.. väldigt mycket.

Jag tänker på den här killen så jävla ofta! 

Att glömma honom går inte... Och jag vill inte glömma honom heller!
han är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar.. 

..Jag är så rädd att han ska försvinna ifrån mig.. 

Han är den jag vill vara med.. ingen annan...


...Han har fått mig att ändras... på ett positivt sätt.

Jag har varit den som flörtade med asmånga och verkade antagligen jävligt vilsen...eller slampig. 

...I helgen var där en kille som började ta på mig..

om detta hänt innan så hade jag antagligen uppmuntrat honom till att fortsätta.. men jag mådde extremt dåligt av det och ville bara försvinna därifrån!

Det enda jag tänkte var:

"detta känns inte bra, jag vill inte detta! jag vet vem jag vill ha och det är inte denna killen!!"

det enda jag kände var "nu kommer jag förlora killen jag vill ha"


...Det känns underbart men samtidigt jättejobbigt att det är honom jag vill ha, och bara honom..

jag mår så otroligt bra av att vara nära honom... och han är så fin... Kan knappt sluta titta på honom  

..vi träffas så sällan..det är skitjobbigt.. jag saknar ju honom..  
...Jag brukar dagdrömma om honom.. fantiserar jättemycket om honom..

allt jag vill säga till honom och allt jag vill göra med honom.. allt de finns i mitt huvud

..och mina fantasier och tankar ger mig fjärillar i magen...   

...det finns så mycket jag vill säga till honom.. men jag vågar inte.. jag är rädd att han inte känner likadant för mig.. Jag vet inte vad jag ska göra...Jag vet inte vad han känner ju... 


det känns helt konstigt att berätta detta....men han får mig att känna mig attraktiv.. 
Hur kan en person få en att må så bra? helt sjukt... och jag älskar det! 


Jag är beredd att satsa på oss...för jag vill verkligen detta....

jag vill höra honom säga att han tycker om mig.. jag vill känna hans närhet.. jag vill höra honom säga att han saknar mig.. vill få en massa underbara pussar av honom.. det gör mig knäsvag...

jag vill få fler gulliga sms av  honom..sånna som får mig att le och må så himla bra... 

bara att se att han skickat sms till mig får mig att le.. 
jag vill somna och vakna med honom bredvid mig.. känna hur han omfamnar mig och ger mig trygghet..
jag vill få hålla hans hand, sitta i hans famn, kolla film och mysa massor... höra hans hjärtslag..känna värmen från hans kropp som är så grymt fin!  Jag vill att han ser mig som sin flickvän...  Jag vill vara tillsammans med honom!


känns som detta inlägget är extremt osammanhängande..

men nu har jag berättat vad jag verkligen känner....   

Av Johanna - 17 januari 2012 09:55


You the one that I dream about all day 

You the one that I think about always 

You are the one so I make sure I behave! 

My love is your love, your love is my love 


Baby, I love you, I need you here 

Give me all the time 

Baby we meant to be 

You got me, smiling all the time 


Cause you know how to give me that 

You know how to pull me back 

When I go runnin', runnin' 

Tryin' to get away from loving ya 

You know how to love me hard 

I won't lie, I'm falling hard 

Yep, I'm falling for ya but there's nothin wrong with that 


You the one that I dream about all day 

You the one that I think about always 

You are the one so I make sure I behave! 

My love is your love, your love is my love 


You the one that I dream about all day 

You the one that I think about always 

You are the one so I make sure I behave! 

My love is your love, your love is mine 


Baby come, tear me now, hold me now 

Make me come alive 

You got the sweetest touch 

I'm so happy, you came in my life 


Cause you know how to give me that 

You know how to pull me back 

When I go runnin', runnin' 

Tryin' to get away from loving ya 


You know how to love me hard 

I won't lie, I'm falling hard 

Yep, I'm falling for ya but there's nothin wrong with that 


You the one that I dream about all day 

You the one that I think about always 

You are the one so I make sure I behave! 

My love is your love, your love is my love 


You the one that I dream about all day 

You the one that I think about always 

You are the one so I make sure I behave! 

My love is your love, your love is mine 


And Yes I'm kinda crazy, 

That's what happens baby, 

When you put it down 

You should've give it to me 

Good like that, 

Should've hit it like that, 

Had me yellin' like that 

Didn't know you would've had me coming back 


You the one that I'm feeling 

You the one that I'm loving 

Ain't no other, that's like you 

No there's just one, one, one 

No baby just one, one 

I bet you wanna know 


You the one that I dream about all day 

You the one that I think about always 

You are the one so I make sure I behave! 

My love is your love, your love is my love 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards