Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

har känslor för honom...

Av Johanna - 17 januari 2012 19:20

...lika bra att berätta.. känns inte som någon fattar.. 

...här kan jag iallafall skriva allt jag känner utan att tappa bort mig eller säga "skitsamma" om någon inte fattar.


Jag tycker om en kille.. väldigt mycket.

Jag tänker på den här killen så jävla ofta! 

Att glömma honom går inte... Och jag vill inte glömma honom heller!
han är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar.. 

..Jag är så rädd att han ska försvinna ifrån mig.. 

Han är den jag vill vara med.. ingen annan...


...Han har fått mig att ändras... på ett positivt sätt.

Jag har varit den som flörtade med asmånga och verkade antagligen jävligt vilsen...eller slampig. 

...I helgen var där en kille som började ta på mig..

om detta hänt innan så hade jag antagligen uppmuntrat honom till att fortsätta.. men jag mådde extremt dåligt av det och ville bara försvinna därifrån!

Det enda jag tänkte var:

"detta känns inte bra, jag vill inte detta! jag vet vem jag vill ha och det är inte denna killen!!"

det enda jag kände var "nu kommer jag förlora killen jag vill ha"


...Det känns underbart men samtidigt jättejobbigt att det är honom jag vill ha, och bara honom..

jag mår så otroligt bra av att vara nära honom... och han är så fin... Kan knappt sluta titta på honom  

..vi träffas så sällan..det är skitjobbigt.. jag saknar ju honom..  
...Jag brukar dagdrömma om honom.. fantiserar jättemycket om honom..

allt jag vill säga till honom och allt jag vill göra med honom.. allt de finns i mitt huvud

..och mina fantasier och tankar ger mig fjärillar i magen...   

...det finns så mycket jag vill säga till honom.. men jag vågar inte.. jag är rädd att han inte känner likadant för mig.. Jag vet inte vad jag ska göra...Jag vet inte vad han känner ju... 


det känns helt konstigt att berätta detta....men han får mig att känna mig attraktiv.. 
Hur kan en person få en att må så bra? helt sjukt... och jag älskar det! 


Jag är beredd att satsa på oss...för jag vill verkligen detta....

jag vill höra honom säga att han tycker om mig.. jag vill känna hans närhet.. jag vill höra honom säga att han saknar mig.. vill få en massa underbara pussar av honom.. det gör mig knäsvag...

jag vill få fler gulliga sms av  honom..sånna som får mig att le och må så himla bra... 

bara att se att han skickat sms till mig får mig att le.. 
jag vill somna och vakna med honom bredvid mig.. känna hur han omfamnar mig och ger mig trygghet..
jag vill få hålla hans hand, sitta i hans famn, kolla film och mysa massor... höra hans hjärtslag..känna värmen från hans kropp som är så grymt fin!  Jag vill att han ser mig som sin flickvän...  Jag vill vara tillsammans med honom!


känns som detta inlägget är extremt osammanhängande..

men nu har jag berättat vad jag verkligen känner....   

 
 
Ingen bild

Andreas

28 januari 2012 17:31

Det är alltid bra att lätta sitt hjärta och få ut det man tänker på från huvet:)

Johanna

30 januari 2012 17:22

Absolut! men det är inte alltid så lätt.. :)

 
Ingen bild

Anton

4 februari 2012 14:36

Vem är det du har känslor för?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 7 november 2022 19:51


  Hej! Ja, ni är väl vana vid det här laget - att det oftast går väldigt lång tid mellan inläggen. MEN nu har jag en uppdatering att göra. Både angående oss som familj, men också om Elize.   1 oktober flyttade vi äntligen till en större lägen...

Av Johanna - 4 juli 2022 17:35

  Helt lost på dagarna.. som vanligt haha!  Läkaren ringde mig i torsdags och vi pratade länge angående för- och nackdelar med medicinerna under graviditet. Vi kom tillsammans fram till att det faktiskt är säkrast om jag fortsätter vara mediciner...

Av Johanna - 29 juni 2022 14:41


Hej! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev. Dels på grund av att det inte finns tid till det, men mest för att det inte hänt så mycket angående Elize! Sjävklart händer det mycket på så sätt att hon utvecklas och växer både kroppsligt och mentalt...

Av Johanna - 28 oktober 2021 16:00

  Sonden blev vi inte av med.. den fick följa med hem.  Det var inte helt enkelt att se till att Elize inte fick tag i den. Det ska gudarna veta! Det handlar alltså om en halv sekund sen har hon dragit ut den. Och det är egentligen ganska fanta...

Av Johanna - 26 oktober 2021 16:00

  19 februari : Eget rum!                        Allt gick så snabbt. När vi kom till IMV så var de påväg att flytta Elize. Beslutet kom hastigt för personalen                         också. De ringde direkt när de fått reda på att vi skulle få...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards