Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Johanna - 6 januari 2012 14:54

fint väder idag!

Solen lyser och man känner hur frisk luften är.. älskar det!

Bestämde mig för att dra med syster ut i skogen bredvid oss och äta frukost där, 

så vi packa ner mackor och varm oboy samt en filt, tog på oss ytterkläder och traskade ut i det fina vädret..

fick ett stort leende på läpparna och fick lyckorus i hela kroppen när jag kände värmen från solens strålar och var tvungen att kisa(?) för att kunna se.. Nu längtar man till våren och sommaren! 

Vi gick mot skogen och hoppade över vattenpölar som fanns lite överallt, det har regnat ganska mycket här.. och blåst! 

...gräset var vått och de plaskade om våra fötter när vi gick över gräset.. men det var inget som bekymrade mig, jag är glad idag! 

Vi satte oss på filten, tog fram vår frukost och började äta... så gott det var!! 

Jag vet inte om det var den goda frukosten, sällskapet eller naturens förtjänst, men jag mådde så otroligt bra och kunde inget annat än njuta...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards