Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Johanna - 7 januari 2012 16:14



2007 - 7 jan 2012

Idag fick vår vänskap ett riktigt slut

 men vi vet båda två att den började dö ut innan det...                           

Men oavsett så kommer jag ge dig den respekt du förtjänar.

Karolina, du har varit en stor del av mitt liv

och jag har skapat många minnen med dig,

och jag ångrar ingenting

Du har varit något av de viktigaste i mitt liv   

och jag hoppas det går bra för dig i framtiden.

Av Johanna - 7 januari 2012 11:36

Jag tycker det är jättekul att fota!

Sen är jag kanske inte speciellt bra på det, och jag har inte heller den där nyaste extrema kameran som hjälper till så det blir sjuuuuukt bra bilder! Fotar med en söt liten mobil ^^

Mycket ligger ju hos den som fotar, och jag är faktiskt nöjd med de bilder jag fick igår   

Låg vaken allt för länge, men jag tycker det är så mysigt att bara ligga i sängen och lyssna på musik...

jag älskar musik...!  

Igår var jag duktig flicka, jag hade inte telefonen på mig en enda gång igår, och den mesta tiden låg den på mitt rum som jag inte var i! Känner mig faktiskt duktig! Har smsat alldeles för mycket- precis som vanligt alltså (a) 


Nää nu ska jag inte drömma mig bort mer, här kommer iallafall en bild, som jag blev nöjd med! 



Barn är oslagbara Bris   


 
 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards