Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Johanna - 13 mars 2012 08:25

Idag går det bra!

Livet funkar liksom..

Jag vet inte vart jag står för tillfället.. i livet, kärleken, osv.

Men jag lever iallafall!


Idag ska jag klippa mig. vi får se om det blir någon stor förändring..

en förändring i livet är vad jag behöver.. men vågar jag ?

Ja.. de gör jag säkert.


Jag vill ta tag i mitt liv.. men jag känner att jag inte orkar.

Jag lever i någon typ av.. dvala eller något.

Jag bara finns liksom.. Igår var jag deppig som fan.. totally nere..


Men jag har fortfarande inte brutit mitt nyårslöfte,

(vara rök- och självskadefri)

*stolt* 
Vill verkligen inte göra något av det..men ibland.. så saknar man det liksom..
Det var ju en vana, en vardagsgrej i mitt liv.

Jag vet att jag låter helt sjuk när jag säger att jag saknar det..

men ni som inte själv varit där kan omöjligt förstå.

Men snälla, gör inte det!

Förhoppningsvis är du inte så korkad att du provar ens, för de är så jävla korkat!!!

Puss och kram på er!

Jag vet att jag är dålig på att skriva..

Jag skriver inte så ofta..

och när jag väl skriver så är det inte jätteintressant kanske..

Men fortsätt följa min blogg,  Jag blir så

glad när jag ser att folk läser min blogg för då vet jag 

att det iallafall är någon som läser om mina tankar

och faktiskt vet hur jag mår, på riktigt!

Här är en bild från igår på min bebiis     


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards