Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Johanna - 30 mars 2012 17:41

Hejsan! :)

Fredag idag då, nice som tusan!

just nu ligger jag i min säng med datorn på magen och lyssnar på Kelly Clarksons Stronger.

Dagen har gått fort som tusan faktiskt!

Träffade min styvsyster och hennes pojkvän idag - de ska flytta från Dalarna, ner till lilla mej!! Yaaaay! :)

De åkte ner igår och idag fick jag träffa dem, helt överglad blev jag!

Nu är det bara pappa som fattas! Han är kvar där uppe... :(

Men ska åka upp till honom på torsdag, längtar!!


Har inte mycket mer att skriva tror jag!

Jo!

1. Idag hade vi prov i naturkunskap, de kändes inte jättebra! :(

2. Polisen ringde mig idag, varför berättar jag inte.

3. Min andra novell är ute på internet nu! Hoppas folk gillar den lika mycket som min första jag la ut!

4.  Umgicks med min moster idag, vi tog en fika och jag knäppte även lite bilder, vi får se vad ni tycker!
jag är inte proffs precis   Andra bilden är en av de rosor jag gav mamma när hon fyllde år ^^


   

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards