Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Johanna - 4 mars 2012 13:21

Igår på eftermiddagen skickade jag ett sms till min crush och sa att han måste göra slut me sin flickvän

- han kan inte ha oss båda och jag tänker inte vara nr2.

Fick inget svar förrän mitt  i natten och då pratade han om ngt helt annat.

TOTALT ignorerat de jag skrivit.

Pallar fan inte mer.


Det vi har/hade är antagligen över nu...

Jag vill verkligen inte det..

Men jag tänker inte vara nr2 , det kan han glömma!


Han säger att det är mig han vill vara med, och ändå har han kvar henne!

Tanken på att de ligger med varandra får mej att må illa.


Jag tänker inte ta kontakt med honom, för jag har gjort vad jag kan.

Vill han ha kontakt med mig så får han skriva till mig.

Vill han något så får han ta kontakt

- för jag pallar inte mer.. jag mår så dåligt av detta , att vänta.


Jag hoppas han tar sitt förnuft till fånga och gör slut med henne.

För oavsett om han vill satsa på mig eller inte , så är det fel av honom att ha henne kvar.


Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för jag orkar inte må dåligt..

Pappa säger att jag ska umgås så mycket jag kan med mina vänner och fokusera på det, samt skolan.

Försöka att inte tänka på honom så mycket - men de är svårt.

Men jag ska försöka..

Hör han inte av sig så vet jag ju hur mycket han brydde sig om mig- ingenting!


Tur att jag har så fina vänner  

Har märkt att jag har många vänner som säger att vi är "nära" , men varför hör man inte av sig då? 

hm.. fuck logic!

Skitsamma... jag har vänner som jag vet att jag är nära och som jag umgås med.

Hellre få vänner som är äkta än många vänner som man inte kan prata med.


Dagens låt..

vet inte vilken det är faktiskt.

Tror de blir Mange bjuder med Mange Makers,

för den låten får mej att må bättre!   



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards