Direktlänk till inlägg 7 januari 2015

Upp och ner men mest upp.

Av Johanna - 7 januari 2015 03:46

Jag har vänt på dygnet och de här med dagar och tider är helt konstigt numera,
man vet inte hur man ska skriva
eller prata.
För idag för mig är ju egentligen igår, för de är ny dag.
Men nä, de är för klyddigt!
Så jag kör som jag brukar.
Har jag inte gått och lagt mig så är de inte ny dag!

________

Gårdagen var NICE!

Jag & pojkvännen åkte hem till en mycket nära vän till mig och hade det så sjukt trevligt!

Kvällen sparkades igång med pizza och en massa skitsnack, och när den sista biten pizza var uppäten så blev man bjuden på DRINKAR!
Woho!

Kvällen fortsatte med chips & dippa, läsk, glass, filmer
och en massa skratt,
men avslutades med en kopp te och (såklart) tjejsnack.

Pojkvännen försvann nämligen iväg ett tag och då passade vi på att prata om allt som behövde pratas om,
vilket visade sig vara ganska mycket haha!

Sen blev det lite bråk mellan mig och pojkvännen och mitt i all denna smeten så fick jag en ångestattack och det blev ett samtal till min stackars far.
Haha han måste ha blivit helt chockad när han får ett samtal kl 5 på morgonen och har en tonåring som tjuter honom i örat.
Men han tog det väldigt bra faktiskt, och jag är glad att han kunde hjälpa mig på distans.

Men det mellan mig och pojkvännen löste sig som tur är.

De var kortfattat om gårdagen, så nu hoppar vi till idag.

Pojkvännen har ÄNTLIGEN fått tag i en Volvo 940 turbo diesel!
Är så glad för hans skull för jag vet hur mycket han ville ha en sån,
och nu har han sin dieslare :D

Vi har gjort andra bra saker
idag också,
tro de eller ej!
Pojkvännen fick nämligen ett ryck idag och har bestämt sig för att han vill börja jobba och dra in cash,
så det blev CV-skrivande och lite sådant för våran del.

Detta inlägget är väl egentligen inte alls lika intressant som de senaste, men jag har faktiskt också dagar då det är ganska lugnt och positivt,
och jag vill visa er som läser detta
att det inte bara är massa Depp
och tråkigheter i mitt liv.

Och till sist, vill jag tacka alla som stöttar mig in real life, men oxå er som läser min blogg, för att ni är med mig i mitt berg-och dalbaneliv.

Jag blir så glad för att ni tar er tid att läsa vad jag skriver.
Ni är fler än jag trodde!
Puss & kram på er! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 7 november 2022 19:51


  Hej! Ja, ni är väl vana vid det här laget - att det oftast går väldigt lång tid mellan inläggen. MEN nu har jag en uppdatering att göra. Både angående oss som familj, men också om Elize.   1 oktober flyttade vi äntligen till en större lägen...

Av Johanna - 4 juli 2022 17:35

  Helt lost på dagarna.. som vanligt haha!  Läkaren ringde mig i torsdags och vi pratade länge angående för- och nackdelar med medicinerna under graviditet. Vi kom tillsammans fram till att det faktiskt är säkrast om jag fortsätter vara mediciner...

Av Johanna - 29 juni 2022 14:41


Hej! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev. Dels på grund av att det inte finns tid till det, men mest för att det inte hänt så mycket angående Elize! Sjävklart händer det mycket på så sätt att hon utvecklas och växer både kroppsligt och mentalt...

Av Johanna - 28 oktober 2021 16:00

  Sonden blev vi inte av med.. den fick följa med hem.  Det var inte helt enkelt att se till att Elize inte fick tag i den. Det ska gudarna veta! Det handlar alltså om en halv sekund sen har hon dragit ut den. Och det är egentligen ganska fanta...

Av Johanna - 26 oktober 2021 16:00

  19 februari : Eget rum!                        Allt gick så snabbt. När vi kom till IMV så var de påväg att flytta Elize. Beslutet kom hastigt för personalen                         också. De ringde direkt när de fått reda på att vi skulle få...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards