Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Johanna - 21 maj 2012 18:32

heheh.. det var ett tag sedan.. ojsan!
jaja, iallfall.. kort om vad som händer för tillfället..

Har inte lyckats hålla mig ifrån ciggen.. men vafan, till sommaren ska jag vara fri!
så är det bara!!
Idag var jag hos tandläkaren! Hjälp så nervös jag var!
är så rädd för läkarbesök..
Detta var, helt ärligt, FÖRSTA gången jag gick till tandläkaren själv!
Och det gick SJUKT BRA!
Hon tyckte mina tänder och mitt tandkött så skitbra ut!
OCH, de bästa, Piercingen i läppen sitter skitbra så jag behöver inte ta ut den! Wiiho!
Vet att min pappa inte gillar att jag har piercing i läppen, men jag gillar den.. och jag är stygg flicka som
inte lyssnar på mina föräldrar (som tydligen ska veta bäst).. men jag får lära av mina misstag helt enkelt!
Imorgon är det nationella.. matte... inte kul alls, NAAAJ!!
men det blir säkert bra ändå! *Håller tummarna*


NU ska jag stänga datorn, ta in Ozzy, och sen ska jag lägga mej i sängen och starta datorn igen!
Inte för att kolla facebook eller något.. Jag måste faktiskt plugga! haha  


Btw, jag är glad, jag har träffat någon   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards