Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Johanna - 4 maj 2012 08:49

Jahapp.. då var det fredag igen!

Tråkigt väder idag, tyvärr...


Igår bestämde jag mig för att det var sista dagen jag skulle sätta en cigg vid min mun, så vi får se

hur det går idag.. rökfri.. wiiho!

Hoppas jag klarar det! 


Jaa.. vad ska man göra efter skolan idag då...? 

I have no idea...   


Denna veckan har involverat väldigt olika känslor och måenden..

Jag har varit jätteglad pga att vi haft så fint väder!

Valborg var riktigt soft!   


Men denna veckan har jag också förlorat förtroendet helt, för en vän som stod mig väldigt nära i så många år.

Vet inte om det någonsin kommer kännas bra att berätta saker för honom igen.   


Jag har också tagit kontakt med en person som en gång betydde extremt mycket för mig och hade en speciell

roll och speciell plats i mitt hjärta. Vet inte om det är positivt eller negativt att jag tog upp kontakten igen - men det kändes som det behövdes.


Jag känner att det var väldigt dumt att bryta ett av mina nyårslöften "sluta röka"

Men de tre första månaderna gick skitbra, så jag tänkte att det inte gjorde något om jag tog en cigg,

jag hade ju kontroll trodde jag,  Men ibland är man dummare än man trott.

Hoppas jag klarar det iallafall!   


Men jag håller fortfarande det andra nyårslöftet "inte skada mig själv"

Och jag SKA hålla det!


Som sagt,det är fredag.
jag vet inte vad som händer idag..

..Men det blir nog bra ändå!


Ta hand om er!  Peace!  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards