Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Johanna - 9 maj 2012 19:00

När jag vaknade imorse mådde jag inte alls bra..


Senare på dagen var jag hos läkaren.

Fick svar på mina prover.

Det var inte jätteilla.

Men det var inte alls de svaren jag ville ha..

jag vill ju vara frisk!!    


Iallfall... jag är tydligen allergisk mot typ kvalster och damm. 

Men det är inte samma allergi som min syster har.

Jag förstod inte riktigt de där.. men mamma gjorde,

så de var ju tur jag hade henne med mig!


Sen har jag järnbrist.. och eftersom jag har mycket mens så kan de bli alltför stor brist på järn,

och då kan de bli typ farligt... så nu ska jag gå på tabletter i två månader så mitt järnvärde höjs.
Sen ska jag ta fler tabletter under tiden jag har mens...   


För mej är detta jättejobbigt.. att vara tvungen att ta tabletter..

Ni ser kanske inte det som en big deal, jag kommer ju förhoppningsvis bli bättre nu.

Men för mig är det det.

Från då jag gick i andra klass fram till åttonde klass så tog jag tabletter mot epileps.

En och en halv tablett, varje dag, två gånger om dagen.


Jag gick ifrån att ta tabletter dagligen till att vara HELT frisk.

Nu ska jag börja med tabletter IGEN.

Och de känns verkligen sjukt jobbigt.


Och imorgon är det nationella, i tyska.

Så jävla onödigt. Bara ge mig F direkt istället för att slösa på massa kraft och energi.


BTW, har piercat labret. Gjordes i söndags.  trivs i det   

har lärt mej att äta med den nu haha ^^


Peace   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards