Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Johanna - 2 maj 2012 21:44

Hejsan! :)

Ja, nu ska jag göra mitt andra inlägg för dagen.

hoppas jag fångar erat intresse! :)


Måste såklart börja med att kommentera vädret, det är UNDERBART!!

Sol och varmt! Har gått i t-shirt idag och faktiskt inte frusit alls :D


okej, då var det sagt! :)


Har fått en uppgift av idrottsläraren att man ska göra typ en träningsplanering

eller något för de tre månader framåt..

Sen ska vi följa den och förhoppningsvis få något slags resultat..

asså, det låter ju skitbra osv.. men vafan.. jag är inte den som tränar precis..

Men de får jag väl börja med nu antar jag.. Kan bli ganska bra kanske.

Kankse, men bara kanske, få man fin kropp och vågar sej på bikini i sommar! :P


Några kilo lättare och något smalare hade ju inte suttit fel..

men då får jag nog bryta mitt band med kakor, tårta osv..

och de tar verkligen emot..


På tal om något helt annat - shit vad mycket planer jag har för sommaren, älskar det!!

Hoppas man hinner träffa vännerna ändå, och kanske pojke med.

Hope so!!


Bilden är tagen när jag gick en promenad med söstra mi :*


    




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards