Alla inlägg den 18 april 2015

Av Johanna - 18 april 2015 17:46

.. Idag kom en underbar tös på besök. Saknade underbara vän!

Hon hämtade mig, och sen drog vi till en tjej för att ställa upp och bli fotade till hennes gymnasiearbete.

Ganska nervöst och obehagligt att stå och bli fotad i underkläder när man är lite smått jätteosäker på sig själv,

men det gick bra och vi hade ganska roligt faktiskt!


Som jag skrev igår så hade jag tänkt på de där med en minneslund till Ozzy,

och idag tog jag tag i saken och med stöd av mina fina vän så hämtade jag gravstenen.


Som jag förväntat mig så var Ozzys grav som ett minne blott,

och mer än halva stenen låg under marken, så jag fick gräva upp den med händerna.

Den var dessutom knäckt på två/tre ställen, men som tur var så var den inte knäckt på mitten,

så den fick sig en tvätt när vi kom hem till pappa igen och vi har dessutom

hittat en fin plats i trädgården som kommer bli ännu finare när jag är klar.

Pojkvännen erbjöd sin hjälp, så det kommer säkert bli hur bra som helst.

Kommer plantera lite blommor och köpa en lykta så vi kan sätta ljus till honom.

Som det ser ut nu blir det inte klart idag, men så småningom kommer minneslunden bli hur bra som helst.

Min bebis förtjänar det.


Nu tänker jag inte spendera mer tid här, utan med min bror, svägerska och brorsdotter som snart är här.


Ha en fin lördagkväll,

och gör inget som inte jag skulle göra!

Fria tyglar folket ;)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards