Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

trött... på...detta.. nu..

Av Johanna - 23 februari 2012 10:12

Godmorgon på er!

Hoppas ni sovit gott, det har jag!

Vaknade av att en hund slickade på min arm, myyyys.. ehm.. nä inte precis haha!

Kollade på min telefon och såg att jag fått två sms.

ett var från en kille från Småland, och ett var från killen jag tycker om.

Jag läste smset från Smålandskillen först, det fick mig att le

han ville att jag skulle vakna - det verkar som han tycker det är ganska kul att skriva med mig

trots att vi tjafsar väldigt ofta   

När jag svarat på hans sms så kollade jag på det andra.

"förlåt för att jag är en idiot... :( "

så stod de..

Kände hur mitt leende försvann och jag blev väldigt sadface.

Jag blir så arg på sånt här.

först vill han vara med mig och det verkar som allt ska bli bra.

sen verkar det som att han ska avsluta det lilla vi har..

jag har ingen aning om vad han menar med sitt sms

och jag är nästan rädd för att ta reda på det.

men jag börjar känna att jag bygger upp en mur..

jag har svårare att visa vad jag känner numera.

men alla känslor och tankar gnager på mitt inre...

Jag är så trött på folk som inte satsar..

som inte lägger ner tid och själ.

jag vill få detta att funka.

men det går inte om inte han oxå vill och vågar.


Dags att han börjar visa sin mogna sida.

Jag tycker om honom mycket

men detta får mig att vilja slapa hans face...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 7 november 2022 19:51


  Hej! Ja, ni är väl vana vid det här laget - att det oftast går väldigt lång tid mellan inläggen. MEN nu har jag en uppdatering att göra. Både angående oss som familj, men också om Elize.   1 oktober flyttade vi äntligen till en större lägen...

Av Johanna - 4 juli 2022 17:35

  Helt lost på dagarna.. som vanligt haha!  Läkaren ringde mig i torsdags och vi pratade länge angående för- och nackdelar med medicinerna under graviditet. Vi kom tillsammans fram till att det faktiskt är säkrast om jag fortsätter vara mediciner...

Av Johanna - 29 juni 2022 14:41


Hej! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev. Dels på grund av att det inte finns tid till det, men mest för att det inte hänt så mycket angående Elize! Sjävklart händer det mycket på så sätt att hon utvecklas och växer både kroppsligt och mentalt...

Av Johanna - 28 oktober 2021 16:00

  Sonden blev vi inte av med.. den fick följa med hem.  Det var inte helt enkelt att se till att Elize inte fick tag i den. Det ska gudarna veta! Det handlar alltså om en halv sekund sen har hon dragit ut den. Och det är egentligen ganska fanta...

Av Johanna - 26 oktober 2021 16:00

  19 februari : Eget rum!                        Allt gick så snabbt. När vi kom till IMV så var de påväg att flytta Elize. Beslutet kom hastigt för personalen                         också. De ringde direkt när de fått reda på att vi skulle få...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards