Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Johanna - 24 februari 2012 21:43

Hej..

 denna dagen har varit jobbig...

...riktigt...riktigt...jobbig!


Vaknade superdeppig och typ.. arg?

Sen skulle vi iväg och hämta lite saker,

men det blev inte av..

vilket gjorde mig väldigt väldigt upprörd

och besviken.

Har även märkt att folk som jag alltid trott gott om

faktiskt inte är så goda som jag trott..

och det sårar mig.


Sen har jag gått och väntat på ett sms.

ett svar

som påverkar allt.

Jag har väntat på detta sms i över ett dygn..

det är inte rättvist.


*Tystnaden som uppstår när man ställer en seriös fråga*


hatar den tystnaden.. den gör mig galen.

Verkligen - GALEN!

Jag blir arg, ledsen, helt jävla off...


*känslar som uppstår när man känner sig nobbad*


hatar den också.

men den är ändå lättare att hantera än tystnad..

men när tystnaden uppstår och man känner sig nobbad..

DÅ ÄR DET JOBBIGT!


jag känner mig utnyttjad

jag blir äcklad av mig själv


...Hejdå...


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards