Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Johanna - 4 februari 2012 18:39

Hejsan alla läsare ^^ 
Hoppas ni sovit gott och haft en bra lördag!

själv har jag i stort sett sovit bort hela dagen...  

var i Vellinge med scouterna och spelade nattvolleyboll, det var jättekul!
fast kom inte i säng förrän halv nio imorse..och gud vad jag frös.. hela jag skakade   

vaknade vid tolv av att pappa ringde, sen väckte mamma mig vid fyra...

In i duschen sen äta.

Taco till frukost -inte helt fel   


NU ska ni få erat svar! 

Jag har fått frågor om vem killen jag tycker om är.. 

..Ja..vem är han...?

jag kan tyvärr inte berätta det.. iallafall inte än. 

Anledningen till varför jag inte kan skriva vem det är... han är upptagen.

och staden jag bor i är liten.

skulle jag säga vem det är så kommer det antagligen spridas och det vill varken 

han eller jag. 

Det är bättre att han fixar det själv, utan att hon får veta av någon annan att han tycker om mig.

Hon anar säkert något..hon är väl inte dum i huvudet liksom.

Det blir kanske kaos om hon får veta ... och jag vill verkligen inte

få problem med henne..läskigt ju! 

hoppas bara det blir han och jag snart...

visserligen ser jag mig själv som hans.. 

men jag vill liksom höra det från honom..

jag vill höra honom säga att han vill vara med mig. face to face liksom


så förlåt.. men jag kan inte berätta vem han är.. inte än iallafall.
 

Men det är jättekul att ni läser min blogg och ställer frågor och kommenterar, 

Ha det jättebra, kram på er!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards