Alla inlägg den 24 januari 2018

Av Johanna - 24 januari 2018 14:10

Jag har ingen ork att skriva här för tillfället.
Jag mår inte bra. Inte psykiskt. Inte fysiskt.
Har väldigt lite ork och ligger för det mesta bara och kollar sex and the city. Har till och med börjat äta på rummet. (Inte middag såklart, den äts med familjen.)

Försöker att samla kraft till alla möten som jag MÅSTE gå på. Har iförsig bara möten som jag måste gå på, men ändå.
Har en planering jag måste följa för att få pengar, och ett av dom mötena har jag idag klockan 14.30

Åkte iväg en liten stund idag. Följde med pojkvännen hem för att få träffa hans katt. Det är så himla längesedan sist och jag har saknat honom så mycket!

Där finns en sak som jag så gärna skulle vilja kunna skriva om.. men det går inte. Det är för personligt. För nära... för.. känsligt.

Men jag vill att ni ska veta, mina kära och lojala läsare, att jag inte är på botten. Jag är okej. Jag överlever. Jag mår ganska bra, även om jag bär på mycket tankar. Mest om framtiden.

Och jag har börjat tänka på livet utan cigg. Jag saknar att kunna sitta ute med ett block, en penna och en cigg. Inte så att jag blir galen. Men det fattas ändå mig.
Jag har som tur är inget sug. Och jag kommer vänja mig vid tanken att jag inte kommer röka mer.

Nu blev det ju ett ok inlägg ändå?
Tanken från början var att bara skriva ?jag mår inte bra och kommer ha ett uppehåll tills jag mår bättre?
Men så ska det ju inte vara. Jag ska ju använda mig av min blogg för att må bättre!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards