Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna - 8 oktober 2012 13:35

Undrar om de fortf finns någon som läser min blogg... Hahah ^^

Såja... Nu ligger man hemma i soffan och kollar teen mom 2. Åt skolmaten och ångrar mig bittert eftersom maten innehöll curry och jag mår sjukt illa efteråt när jag ätit det!

Såja nu ska jag fortsätta där jag slutade, ungefär ;)

Imorgon är det dags för prov, kommunikation. Inte börjat plugga än men de känns inte jättesvårt, fast oavsett så ska jag börja plugga när jag skrivit klart detta!
På onsdag ska jag till BUP och träffa en läkare samt en psykolog och prata med dom. Vi får se vad de säger om mitt mående.
Jag är inte pepp på att börja på antidepressiva men om de är det som krävs för att jag ska bli bättre så är de väl värt det antar jag.

Btw, sov hos min fina pojkvän igår till idag, var supermys!
Vi kollade massa filmer och åt godis ^^
Men de är så jobbigt att gå upp när jag sovit med honom för det är så varmt och mysigt...

Jag har tröttnat på mitt hår och tänker därför komma på något att göra med det. Funderar starkt på att fixa lila hår igen.. Underbart<3
Men varken min pojkvän, min familj eller en stor del av min umgängeskrets tycker jag ska vara annat än blondie.. Men vi får se.. Oavsett så är de dags att fixa håret för utväxten börjar bli ruggigt synlig..

Jaja, ska försöka bättra mitt bloggande, ska även försöka bättra mitt novellskrivande ^^

Bild sen jag jobbade!
Ja just det!! Jag har fått jobb!
Passar hund två timmar, en gång i veckan! Riktigt chill, löv it!<3

Av Johanna - 7 oktober 2012 14:53

Hej!
Long time no see, kan man ju säga!
Snabb uppdatering nu eftersom jag sitter i bilen på väg till ett kalas!

Fått en tid hos psykolog och läkare för att få ännu en diagnos så jag kan få hjälp med mitt psyke.

Denna helgen har jag sovit hos en klasskompis och vi har inte gjort annat än tjockat oss, dvs ätit och kollat film! Och de säger verkligen allt vi har gjort, om man bortser från igår då vi var ute några timmar och umgicks med lite folk!

Nä, skriver mer senare, för jag har lite att skriva av mig, men nu är det mammas farmor som gäller och inget annat!

Peace!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards