Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Johanna - 11 oktober 2012 22:14

Skoldagen gick fort.
vid två gick jag och hämtade hunden jag passar, sen gick vi mot lägenheten där min bror,hans sambo och min älskade brorsdotter bor, för min brors sambo är som vanligt en ängel och följde med mig så jag slapp gå själv!
Och hon var min utvalda person vid min konfirmation så ni kanske förstår hur viktig hon är för mig?
Jag tror att vi båda fick pratat av oss lite och de kändes lite lättare när jag gick hem till dem och fick mat.
Min bror gjorde middag till mig, gulligt va? :)
Min lilla sötnos till brorsdotter mådde inte alls bra.. Lilla hjärtegrynet.. Feber och gnällig var hon ;(

När jag gick hem därifrån så var jag frustrerad för jag saknar min pojkvän så sjukt mycket, så jag ringde en nära vän och skrek av mig, men togs inte på allvar så jag valde att avsluta samtalet. Då hamnade jag i sängen och grät som jag inte gjort på länge.. Men tog en tablett och sen lugnade jag ber mig och då skrev jag ett långt sms till min pojkvän!
Jag märker att han har svårt att hantera allt som händer i mitt liv. Han vet inte riktigt hur han ska agera och vad han ska säga.. Och jag förstår honom.. Men han måste försöka.. För jag behöver honom.. Jag vill bara han ska säga vad han tänker och visa vad han känner!

Efter det pratade jag med en nära vän som flyttat långt bort.. Jag saknade honom.. Idag är en sån dag då jag behöver en kram av honom.. Men de går inte..

När jag avslutat samtalet gick jag ner och tog en macka, en skål med fil och müsli, en clementin och varm oboy och satte mig framför tvn.

Nu ligger jag i sängen.. Har tagit min sömntablett och precis avslutat ett samtal med en vän som saknar din pojkvän hon med... Hon ska veta att jag finns för henne.

Nu känner jag av min tablett så nu är de förhoppningsvis Natti Natti för min del.
Imorgon är det fredag, det betyder pojkvän och helg!

Av Johanna - 11 oktober 2012 08:13

Började med sömntabletter igår och de skulle börja verka efter en kvart, och de gjorde de kanske, jag tog inte tiden!
Men jag somnade fort och har sovit jättebra! Fast jag var trött när jag vakna, de ska du veta!!
Fast de är klart, tabletterna ska hålla i 12 timmar och de har inte gått 12 timmar.

Ikväll ska jag börja med Antidepressiva och vi får hoppas jag mår bättre av dom och slipper biverkningar!
Känns skönt detta! Äntligen ser jag hopp!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards