Alla inlägg den 17 april 2020

Av Johanna - 17 april 2020 21:00

  

Hej!

Fredag idag, solen är framme och jag känner ett lugn i kroppen.

Denna dagen har än sålänge varit väldigt bra! 


Igår passade jag en väns barn. Vi (HAN!!) spelade Fortnite, vi tittade på Nicke Nyfiken, dansade och sen somnade han till Spindelmannen. Han är en sådan liten going den där pojken! 
Jag har passat honom förut, och jag kommer aldrig glömma första gången han och jag var själva. 

" Varför pratar du sådär?" ... sötnos. Inte lätt när man aldrig träffat en skåning förut. Jag försökte förklara men nu tror han att jag är invandrare hahaha! Man kan ju nästan hålla med honom. 


Idag har jag och P varit tillsammans i 9 månader. Tiden går verkligen så himla fort! 

Vi "firade" med tacos och ikväll blir det soffmys. 

Egentligen, när jag tänker efter, så känns det som att var dag tillsammans på något sätt alltid firas. Vi avslutar alltid dagarna tillsammans, lagar middag och äter ihop. Alla dagar med P är värdefulla för mig.
Så.. Månadsdagar, och kommande årsdagar, är bara en påminnelse om när det blev han och jag. När vi hittade rätt och valde att spendera framtiden tillsammans. Och DET mina vänner, det är värt att fira.
Äkta kärlek är ingenting man tar för givet. P är mitt livs stora kärlek. 
Har aldrig känt mig så trygg, älskad och säker förut. 
Han är verkligen rätt för mig!

  


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards