Alla inlägg den 26 november 2014

Av Johanna - 26 november 2014 01:25

Anledningen till att det inte kom ut något inlägg igår är för att jag sov hos min pojkvän, och just igår skulle min surf ta slut. Så det var helt omöjligt för mig att skriva.. Förlåt än en gång!
Jag har fått meddelande av några av er så frågar varför det inte dök upp något, men nu vet ni!

Otrohet. Vart går gränsen?
Det är så jävla svårt att säga, för det är ju så himla individuellt (dvs olika från person till person)

För mig går gränsen låååångt innan samlag.

Vaginalt sex, oralsex, analsex, smeka varandra på innerlåren, pussas, skicka lättklädda bilder, flörta... = BIG NO!

Hade min pojkvän gjort något av detta till någon annan än mig så hade jag ALDRIG kunnat lita på honom igen, oavsett hur mycket jag velat.

Bara att dölja vem man skriver med kan jag se som otrohet, om det kommer till den gränsen att det fortlöper och ens partner gömmer telefonen, har lösenord på telefonen och sånt.
Man är ju inte varken ärlig eller speciellt pålitlig om man håller på så, Och att hålla på så känns inte som ett tecken på kärlek precis.

En puss på kinden räknar jag inte som otrohet, så länge min partner och den här andra personen är nära vänner, annars hade jag blivit tokig haha!
Jag sa ju att de är så himla speciellt de här med vad man tycker är okej och inte okej!

Det är bara min åsikt, vad är din?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards