Direktlänk till inlägg 31 maj 2013

relax

Av Johanna - 31 maj 2013 12:34

fredag...

börjar skolan 12.40, slutar 14.10

Vet inte om jag har helt fel, men denna lektionen som kommer känns extremt onödig..

Iallafall... har mått skit de senaste dagarna... det enda man har sett fram emot är helgen,

för ikväll kl 18 åker jag och mina kära scoutkompisar ut och paddlar hela helgen!

Ska bli så otroligt skönt att få komma iväg!! 
Ingen telefon, inga bråk, ingen drama över huvud taget (förhoppningsvis).. Bara ta de lugnt i naturen!

Det enda som oroat mig är att jag har fått ont i mitt knä, igen...

har en skada sen i somras som är lite jobbig emellanåt.. Och sen har jag lyckats dra på mig en förkylning!
Sen ska pojkvännen ut och dricka i helgen..

Men förhoppningsvis går det bra, även om inte jag är där! Jag litar på hans kompisar o

ch jag hoppas de tar hand om honom om han blir redlöst full ^^

Men.. NU ska jag inte tänka på det... nu är det samhäll som gäller!!

ta hand om er, det ska jag försöka göra!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 7 november 2022 19:51


  Hej! Ja, ni är väl vana vid det här laget - att det oftast går väldigt lång tid mellan inläggen. MEN nu har jag en uppdatering att göra. Både angående oss som familj, men också om Elize.   1 oktober flyttade vi äntligen till en större lägen...

Av Johanna - 4 juli 2022 17:35

  Helt lost på dagarna.. som vanligt haha!  Läkaren ringde mig i torsdags och vi pratade länge angående för- och nackdelar med medicinerna under graviditet. Vi kom tillsammans fram till att det faktiskt är säkrast om jag fortsätter vara mediciner...

Av Johanna - 29 juni 2022 14:41


Hej! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev. Dels på grund av att det inte finns tid till det, men mest för att det inte hänt så mycket angående Elize! Sjävklart händer det mycket på så sätt att hon utvecklas och växer både kroppsligt och mentalt...

Av Johanna - 28 oktober 2021 16:00

  Sonden blev vi inte av med.. den fick följa med hem.  Det var inte helt enkelt att se till att Elize inte fick tag i den. Det ska gudarna veta! Det handlar alltså om en halv sekund sen har hon dragit ut den. Och det är egentligen ganska fanta...

Av Johanna - 26 oktober 2021 16:00

  19 februari : Eget rum!                        Allt gick så snabbt. När vi kom till IMV så var de påväg att flytta Elize. Beslutet kom hastigt för personalen                         också. De ringde direkt när de fått reda på att vi skulle få...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards