Alla inlägg under november 2011

Av Johanna - 15 november 2011 21:39

En sak jag tänkt på lite idag...

Pratade även med min mamma om det.
OM alla på jorden hade samma högsta önskan.. att det var fred på jorden, då  hade de ju varit det, eller?

Verkar ganska ologiskt att ha ett vapen och döda människor när ens högsta önskan är att de är fred överallt.

Okej, detta blev kanske lite djupa tankar.. men anledningen till varför jag skriver det är för att de var en person som sa emot mig.

Jag påstod, som jag tidigare nämnt, att det hade varit fred på jorden om alla ville det mest av allt. Men han sa att "nej så är de inte, för folk krigar ändå" , men då hade han ju inte lyssnat på mig om han sa så! För OM ingen ville kriga, då hade man heller inte tagit emot ett vapen och skjutit en människa!!

Personligen så hade jag aldrig gått me i armén eller liknande... för hallå.. att kriga för fred är som att ha sex för att bli oskuld.

jaja, just think about it!

have a niiiiice evening folks!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards