Alla inlägg den 27 april 2012

Av Johanna - 27 april 2012 22:49

Hejsan!

Fredag idag då.. klockan är 22.50 och alla i huset sover.. kanske inte min lillasyster iförsig.

Iallafall. själv sitter man i soffan framför tv:n och vet inte rikitigt vad det är för film som rullar... me tanke på att jag inte kollar speciellt mycket.


Dagen har varit bra!  

Har varit lite ups and downs under dagen men vafan, de är sånt man får ta! 

Vädret har inte heller varit det bästa..

det skiftade mellan extremt varmt och regn... hm.. lustigt!


GJORT IDAG:

- skolsystern kl 8 - missade typ 2/3 av tysklektionen..

- sen svenska fram till 11, efter det fick jag och en kompis smita iväg och redovisa inför vår engelsklärare.

Hon tyckte det var bra, och tyckte även det var synd att inte klassen fick se det.

Nästa gång kanske jag klarar att stå inför en hel klass... men det är äckligt jobbigt..

halvklass går bra..men helklass.. usch! 


Halv tolv slutade vi skolan för nästa lektion (12.40-14.10) var inställt, wiiho!

Tyvärr sa jag inte "wiiho" då, för min mensvärk var inte att leka med!! FYFAN säger jag bara!


Iaf, sen gick jag och K till stan och kollade lite killkläder eftersom vi ska till en kille som fyller år imorgon!

Lite senare kom S också, och vi hittade en fiiiin present till vår fina vän! ^^


Gick in på glitter, hittade aaaaasfint löshår 
 K hittade också fint löshår till sig, och hon köpte det! trots hon tvekade...

de blev så fint i hennes hår!!!


Sen åkte jag hem med mamma!

Väl hemma at our place satte jag och mamma oss i solen med varsitt glas i handen och tittade när Ozzy skuttade i trädgården.

Mamma drack nån drink ocg jag drack citron/flädersaft - fint ska det vara!


Btw, har färgat min lugg igen, same colour, but still!

Kommer kanske bild imorgon eller nått, när man ser mitt nyfärgade, mitt löshår och

kanske till och med lite smink?

Men nu får ni nöja er med en bild från idag, när jag precis satt i löshåret för att prova det.  

      

     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards