Alla inlägg den 15 oktober 2018

Av Johanna - 15 oktober 2018 04:17

Hey butterflies!
Denna sommaren.. hösten.. ja, i princip hela året har varit sååå mycket! Både positivt och negativt såklart, men i det stora hela kan jag än så länge se tillbaka på de månader som gått och sträcka på mig lite. Jag har kämpat och tycker väl att jag klarat mig ganska så bra. Mycket tack vare nära vänner som bokstavligt talat gått upp ur sängen och suttit med mig mitt i natten för att jag haft så pass stark ångest att jag känt att jag velat ge upp.
Men jag är inte den som gör det. Jag ger inte upp. Det är tufft som fan just där och då, men inte fan lägger jag mig ner för det.

Jag kommer försöka uppdatera er så småningom. Ta de viktigaste som hänt, och skriva mer detaljerat i separata inlägg. Skulle jag skriva om allt nu så hade jag fått kramp i tummarna. Men ni ska få ta del av allt av värde, tro mig!

Jag har saknat detta. Skriva. Jag behöver det. Jag behöver er, även om jag inte har en aning om vem ?ni? är. Bara att få dela med mig känns bra. Att någon läser känns bra.
Tack!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards