Alla inlägg den 8 april 2018

Av Johanna - 8 april 2018 21:59

Idag blev Ina 8 år! Shit vad tiden går fort, och snart har jag haft henne i två år! Vi har det bra, hon och jag. Bästa teamet!

Dagen började med att hon fick välja mellan en massa ben som hon fick igår, och valet verkade inte svårt haha. Hon har fått ett grisöra också, och en massa Nuggets!

Idag har det dessutom varit jättefint väder så vi har varit ute i solen i princip hela dagen! Får försöka komma ihåg att inte ha träningslinne nästa gång jag ska sitta i solen för jäääävlar vad ful bränna jag har fått haha!

Vid 15.20 började vi gå mot morfar. Vi skulle fira hans födelsedag idag (även om han fyller är imorgon) så det bjöds på god mat och tårta! Ina följde självklart med så att hon och Massi fick leka. Tror dock att Ina ska eller redan har börjat löpa för massi var som en svans på henne i typ 1,5 timme.
Vi passade också på att sitta i morfars trädgård en stund mellan middag och tårtan, och få känna av så mycket sol det bara gick!

Jag och Ina låg i sängen redan 21.20 och en av oss har redan somnat haha!

Imorgon hoppas vi på lika fint väder, om inte ännu mer sol och mindre kalla vindar. Det hade vart drömmen!
Jag har en del att göra imorgon och jag hoppas ångesten och stressen håller sig borta. Det hjälper inte att stressa - det har jag insett nu!
Så...några möten på hemmaplan, en runda in till Malmö och sen blir det skrivgrupp! Ska även sätta mig ner och skriva lite på nästa text för Unga Vuxna Trelleborg.

Jag är så glad att jag tar tag i mitt liv. Eller rättare sagt - att jag har möjligheten och kraften till det!

Kastar in lite bilder från dagen!
Visst är Ina vacker?!! Min fina lilla varg..
Godnatt!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards