Direktlänk till inlägg 25 april 2012

oj oj oj!!

Av Johanna - 25 april 2012 19:11

Ojsan! det var ett tag sedan jag skrev!

senast var efter dopet för lilla Nellie, och de känns som jättelängesen!


Men tyvärr, och jag menar verkligen tyvärr, så har jag haft så mycket den senaste tiden!


Och allt det ska ni få höra kortfattat om nu!


-Har mått väldigt dåligt den senaste tiden!  

Några av symptomen jag haft är: ångest, panikattacker, yrsel, har varit nära att svimma, sover dåligt, deprimerad, svårt att andas ibland, ont i bröstet, och även fått problem med ämnesomsättningen samt min mens.. listan kan göras lite längre men jag vill ju inte tappa 100% av erat intresse ^^


Var hos läkaren den 19 och de snodde blod av mej! Så nu väntar jag bara på provsvaren!

Jag hoppas att de hittar något, samtidigt som jag inte hoppas det!

Jag vill ju inte vara sjuk.. men om de nu finns något så hoppas jag att de hittar de!

Och de vore ju konstigt om de inte är något fel.. fast de kan iförsej vara all stress och press från alla håll och kanter som gjort att min kropp och knopp säger ifrån!  


- Jag missade ett nationellt prov i svenska- som jag INTE får en chans att göra! vilket betyder streck!

MEEEN, det kommer inte ha speciellt stor effekt på mitt betyg, vilket känns bra!


-Jag har lagt mitt novellskrivande på is ett tag! Orkar inte skriva för tillfället - har annat att tänka på!

- Jag har färgat mitt hår, har lite blått i de blonda  

- Jag har gått upp i vikt och mina bröst växer - vilket gör O-N-T!!

- Hade matteprov idag, och jag kände mig väldigt osäker på kapitlet men det kändes helt okej faktiskt!


Förutom all kaos så har jag haft några fina dagar med mina fina vänner!

De gör det så mycket lättare för mej att orka!

För om jag vill prata, så finns de!
Och vill jag inte prata, vilket händer ganska ofta, så accepterar de det!


Det var lite kortfattat om allt som hänt!!

Håll tummarna för mina provsvar, och även för mitt matteprov samt nationella som jag har imorgon!   


Take Care!   



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 7 november 2022 19:51


  Hej! Ja, ni är väl vana vid det här laget - att det oftast går väldigt lång tid mellan inläggen. MEN nu har jag en uppdatering att göra. Både angående oss som familj, men också om Elize.   1 oktober flyttade vi äntligen till en större lägen...

Av Johanna - 4 juli 2022 17:35

  Helt lost på dagarna.. som vanligt haha!  Läkaren ringde mig i torsdags och vi pratade länge angående för- och nackdelar med medicinerna under graviditet. Vi kom tillsammans fram till att det faktiskt är säkrast om jag fortsätter vara mediciner...

Av Johanna - 29 juni 2022 14:41


Hej! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev. Dels på grund av att det inte finns tid till det, men mest för att det inte hänt så mycket angående Elize! Sjävklart händer det mycket på så sätt att hon utvecklas och växer både kroppsligt och mentalt...

Av Johanna - 28 oktober 2021 16:00

  Sonden blev vi inte av med.. den fick följa med hem.  Det var inte helt enkelt att se till att Elize inte fick tag i den. Det ska gudarna veta! Det handlar alltså om en halv sekund sen har hon dragit ut den. Och det är egentligen ganska fanta...

Av Johanna - 26 oktober 2021 16:00

  19 februari : Eget rum!                        Allt gick så snabbt. När vi kom till IMV så var de påväg att flytta Elize. Beslutet kom hastigt för personalen                         också. De ringde direkt när de fått reda på att vi skulle få...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards